E Posta Hesabı Kur

Yazar Unknown 0 yorum
Bu yazımızda sizlere e posta kurabileceğiniz veya e posta alabileceğiniz ücretsiz mail servisleri hakkında bilgi vereceğiz. E posta almak için kullanılan başlıca siteler şunlardır; Gmail, Hotmail, Yandex. Bu sitelerden rahatlıkla e posta kurabilirsiniz. Bu mail servisleri hakkında kısa kısa bilgiler verip, buralara nasıl kayıt olacağınızı öğrenmeniz için yardım konumuzun butonunu da altlarına ekledik. O butonları ziyaret ederek ücretsiz e posta açmak için gerekli olan yardımı adım adım alabilirsiniz. Hotmail e posta servisi de en çok kullanılanlar arasındadır. Hotmail E posta servisi Microsoft şirketinindir. Hotmail üzerinden kolaylıkla e posta sahibi olabilirsiniz. Ayrıca buradan sahip olacağınız üyelikle Skype’a da kayıt olmuş olursunuz. Bu üyelik outlook üyeliği ile aynıdır. Yani daha sonra ekstradan outlook üyeliği yapmanıza gerek kalmaz. Ayrıca hotmail açarak msn’de açmış olursunuz. Ancak MSN 2011 yılında kapandığı için kullanamazsınız. Adım adım basit anlatımla hotmail hesabı sahibi olmak isterseniz alttaki butonu ziyaret edebilirsiniz. hotmail.com

Hiç yorum yok: